TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej...

Gdzie jeść?

Rynek 13 / 14    zobacz na mapie

świętokrzyskie, Polska

tel.  158320402

www: domena aktywna tylko na wizytówce rozszerzonej

Godziny funkcjonowania:
10.00-22.00 lub do ostatniego gościa

Kuchnia

• europejska
  • W karcie dań

• Specjalność lokalu:
    sakwa kielecka w sosie pieczarkowo-borowikowym (28 zł)
  • Dania dla wegetarian: naleśniki na słodko z koniakiem (10 zł)
  • Pozostałe informacje

• Średnia cena obiadu dla dwóch osób: 49,00 zł
  • Opis

Ten obiekt nie umieścił jeszcze opisu.

Chcesz uatrakcyjnić obecną prezentację swojego obiektu poprzez dodanie zdjęć, adresu strony www i szczegółowego opisu? Zamów wizytówkę rozszerzoną »

Zostań Partnerem Pascal Travel Club i samodzielnie stwórz wizytówkę! Chcę zostać partnerem »

Zaktualizuj dane z tej strony »

Podane dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

powrót

Komentarze

Zaloguj się » przed dodaniem komentarza (tylko osoby zalogowane mogą oceniać obiekty!)

+ dodaj komentarz

wiola

2013-08-29 21:39:20
    Autor: Gość

bylam z rodzina na obiedzie niemoge arzucic kuchni ze cos byLonie ak bo placek po wegiersku to niebo wgebie a dziei zachwycily sie pizza na deser byl sernik kasztelanski i niepamietam kiedy tak dobre ciasto jadlamw restauracji!polecam sprawcie!

Mila Niespodzianka

2013-05-13 21:42:06
    Autor: Gość

Po roku ponownie odwiedzilismy restauracje Kasztelanka. Bardzo milym zaskoczeniem byly gustownie odnowione wnetrza . Obslugiwal nas pan Marek - pomimo natloku gosc ( 1 maj)i- mily i z poczuciem humoru.Polecone przez niego dania jak podczas poprzedniej wizyty smaczne o domowym smaku. W Sandomierzu spedzilismy 3 dni , bylismy w innych restauracjach w Rynku ale Kasztelanka podobala nam sie najbardziej i jedzenie smakowao najlepiej. Wystroj , obsluge i jedzenie oceniam bardzo dobrze. Jedrzej

Rewelacja !

2013-03-21 21:08:23
    Autor: Gość

Do niedawna knajpa pokomunistyczna pamiętająca Gierka Jaroszewicza i Jaruzelskiego a tu zaskoczenie . Rewelacja , brawo dla właściciela albo właścicielki . Jednak można coś zrobić z syfiastego wystroju komunistycznego. Kominek rzuca się w oczy, a placek po węgiersku jest niepowtarzalny.

Dlaczego!

2013-01-25 22:13:25
    Autor: Gość

Byla fajna obsloga i mila atmosfera dopuki znow niepojawila sie bląd z sandomierza widac ze jest najwazniejsza w tym lokalu a gdzie szefostwo taka malolata ma decydowac co dzieje sie z dobrym lokalem skoro nieumie podejsc do klijenta

Kuchnia nieczynna !!!!!!!

2013-01-18 19:53:48
    Autor: Gość

Wybraliśmy się z miłą paczką i moją dziewczyną ostatkiem sił do miłej knajpy KASZTELANKA .Byliśmy głodni chciało nam się wyć! A tu niemiła niespodzianka, nic do jedzenia.Tylko weszliśmy do miłej knajpy a tu kelnerka blondyna burknęła niemiło : do jedzenia nic nie ma bo kuchnia nieczynna ! Jak chcesz spędzić niemiłe chwile w miłej knajpie to polecamy .

obsluga

2013-01-13 21:08:41
    Autor: Gość

wraz zcałą paczka bylismy na pizzy w kasztelance niestety pizza dobra ale obslyga fatalna i niemila

blond

2013-01-12 18:18:44
    Autor: Gość

znow pracuje niemiła bląd kelnerka która uwaza sie za najważniejszą osobe w tym lokalu a przeciez to klijent jest najważniejszy

Blond z Sandomierza

2012-11-27 13:54:22
    Autor: Gość

Wiemy kto pisał tą opinię poniżej . To skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Widać że ta kelnerka ma mocną pozycję w restauracji ale dzięki niej lokal traci klientów.Trzymać tak dalej .

Sandomierzanin

2012-11-21 19:15:17
    Autor: Gość

Hmmm co weekend odwiedzamy tę "Restauracje" i popijamy drinki w miłej atmosferze i zajadamy się świetną pizzą z pieca . polecamy tą restauracje wszystko jest bez zastrzeżeń kelnerki rownież ktore mocno pozdrawiamy;)

Ponowna wizyta

2012-11-21 07:29:57
    Autor: Gość

Nic się nie zmieniło , nadal pracuje ta blond kelnerka która moczy pomalowane pazury ( chyba nie swoje ) w zupie. Wygląda na to, że nikt nie czyta opinii zamieszczonych tutaj.

Marcin

2012-07-13 10:59:02
    Autor: Gość

Wybralem sie tam z moja kobietą na kolacje i spedzilismy tak mily wieczor przy swiecach ktore podala nam kelnerka sympatycznej atmosferze ktora na odleglosc biła od reszty kelnerow zafascynowalo nas to miejsce tak ze codzien przez caly pobyt odwiedzalismy to miejsce. Kuchnia takze jest wspaniala i nawet pan przewodnik sie znalazl ktorego potrzebowalismy akurat na nasza dlasza wyprawe.

Biuro podróży

2012-07-13 10:56:48
    Autor: Gość

Jestesmy co rok w tej knajpie jest bardzo milo i przyjemnie dania obiadowe sa podawane szybko w milej atmosferze duze porcje i niskie ceny . polecamy

Wrocław

2012-05-07 20:44:11
    Autor: Gość

Ja równiez bylem w tej restauracji podobalo mi sie to ze dojechalimsy tam dopiero poznym wieczorem i nawet o tej porze byla mozliwosc zjedzenia dan sniadaniowych wszystko bylo smaczne i obfite porcje . Wyszliśmy zadowoleni . Polecam

weekend

2012-05-05 13:57:06
    Autor: Gość

Bylismy cały majowy weekend w Sandomierzu i jedlismy codzień w Kasztelance jedzenie bylo bardzo smaczne domowe stad tez mozna bylo zrozumiec dluzszy okres oczekiwania ale bylo warto odwiedzić ta restauracje wszystko świeże gorące i pyszne . Polecamy restauracja ta została naszą ulubioną.

moje miejsce

2012-01-05 22:59:23
    Autor: Gość

Co to za bzdury kiedy tylko odiwedzam sandomierz regularnie co 2 tygodnie moim ulubionym miejscem jest restauracja "Kasztelanka " sa tam prze sympatyczne kelnerki fakt bardzo młode ale to chyba zaleta restauracji sa niesamowice miłe az chęć do nich wracac ostatnio bedąć tam jak zawsze wraz żoną najedliśmy sie tak jak potrzebowalismy przprowadzilismy miłą konwersacje z kelnerką . pozdrawiam polecam lokal i pogratulowac wlascicielce .ładne ubranie świąteczne:)

Ciekawostka

2011-06-15 18:35:41
    Autor: Gość

My, Ślązacy, lubimy dobrze i smacznie zjeść. Zupełnie przypadkowo weszliśmy do restauracji Kasztelanka i nie zawiedliśmy się.Porcje duże, jedzenie smaczne. Co najciekawsze, czas na oczekiwanie obiadu (wcale niedługi) umilała nam kelnerka opowiadająca o zabytkach Sandomierza.Ale frajda! Bardzo przyjemnie spędziliśmy czas i na pewno tam jeszcze wrócimy.

+ odpowiedz

bardzo duze i smaczne porcje !!!!

2011-06-15 11:31:33
    Autor: Gość

Witam, jesteśmy z Lublina, w ten weekend przyjechałyśmy z koleżankami aby zobaczyć słynne miasteczko Ojca Mateusza :) zadziwiające, piękne i malownicze miasto, i Restauracja Kasztelanka polecona przez miejscowych :) super ogródek atrakcyjne położenie przy Rynku - tak , że wszystkie zabytki są tuż w zasięgu wzroku, przeurocza obsługa ( pomimo niewiarygodnie " zapchanego ludźmi lokalu" ) zostałyśmy uprzedzone o możliwości "długiego czekania" z uwagi na mega duży ruch, ale warto było poczekać :)!!! placki po węgiersku, szpice po cygańsku oraz desery z fantazją , no po prostu poezja, no i fantastyczna kawa była wisienką na torcie. Podsumowując obsługa miła, kulturalna, jedzenie świeże, estetycznie przyrządzone. Mimo długiego czekania ( o czym zostałyśmy poinformowane ) gra warta była świeczki :) Serdecznie polecam !!!

Super

2011-06-13 17:28:28
    Autor: Gość

Jedzenie bardzo dobre, fakt że trzeba trochę poczekać jak jest dużo ludzi, ale to znaczy, że potrawy są świeże, a nie z mikrofalówki. Obsługa miła, łysego faceta rzucającego ch... pod nosem nie spotkałem na szczęście. Ceny w miarę.

Tragedia

2010-06-11 10:39:56
    Autor: Gość

Obsluga fatalna, brak słów

Skandal

2011-06-13 11:45:34
    Autor: Gość

Tragedia i porażka to za mało.Nas obsługiwał wytatuowany łysy facet, rzucający pod nosem h...... Na jedzenie czekaliśmy długo i było zimne.Czyżby ta restauracja to przerost ambicji nad możliwościami?

porażka

2010-04-03 22:32:22
    Autor: Gość

Beznadziejna obsługa, brak atmosfery, brak klasy, jedzenie i styl podania na stół - skandal !!!

To pomyłka...

2011-06-14 19:46:38
    Autor: Gość

Wybrałem się z dziewczyną na obiad do tej restauracji, i z przyjemnością stwierdzam że to bardzo dobry lokal. Jedzenie było bardzo smaczne, chwilkę poczekaliśmy ale kelner nas uprzedził że trzeba poczekać chwilę. Obsługa była na bardzo dobrym poziomie, kelnerzy byli mili. Ceny też były przyzwoite. Oboje byliśmy zadowoleni.

+ odpowiedz

Dobre miejsce zarówno na obiad jak i na piwo

2011-06-14 19:50:42
    Autor: Gość

W niedzielę wybrałem się do Kasztelanki na piwko, i zostałem dość szybko i bardzo przyjemnie obsłużony. Fakt, było wtedy mnóstwo ludzi, ale kelnerzy staneli na wysokości zadania, i uwijali się błyskawicznie.

+ odpowiedz

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Wydawnictwo PASCAL nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.